Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2009

ΣΥΝΤΟΜΑ

Το τι τρελα επικρατει τωρα που πλησιαζουν οι γιορτες δεν λεγεται!!Αλλαγες σε μερες,χωσιμο και τα σχετικα.Ενω περιμενουμε τις ορδες των ανθρωπων.Καλα,αυτη η νεα γριππη μας εκαψε φετος!!Να ηταν και κατι σοβαρο,να ελεγα.
Χθες εκανα μια αποπειρα να πεισω την Νικη να βγουμε για ενα ποτο οι δυο μας.Τεραστια επιτυχια!Αν ημουνα χειρουργος θα τον ειχα στειλει στον αλλο κοσμο τον ασθενη.Να το πω ευγενικα,με διελυσε ψυχολογικα με την αρνηση της.Λες και ειπα κατι κακο.Αλλα δεν το εβαλα κατω.Με ζαλισανε κατι συναδελφοι να δουμε μια ταινια,και ενω ηταν μπροστα την ρωτησα αν θελει να ερθει και εκεινη.Ειπε ναι.Μονο οι δυο μας δεν ηθελε,αλλα με αλλους 3 καφρους δεν ειχε προβλημα.Να δεις που θα βγει στο τελος με καποιον απο αυτους.Τι να κανω??Δεν καταλαβαινω τις γυναικες,τελος!

9 σχόλια:

  1. Θα ηθελα τελικα πολυ να ημουνα ο Χαουζ!!Δωστε μου μια ομαδα να κανω διαγνωσεις!!!(Καποια επεισοδια ειναι τρελα εντελως παντως.)Ειδικα αυτες τις κουκλαρες τις γιατρους!Εμας γιατι οι περισσοτερες ειναι χαλια??
    Το αστεια με εμας τους ιατρους,ειναι πως παντα ειμασταν τα διαβαστερα παιδια,και μολις τελειωσαμε απο τη σχολη το παιζουμε πολυ παρτυ ανιμαλ!!Ειναι λιγο αστειο αν το σκεφτεις.Η στερηση ισως,και μιλαω και για τον εαυτο μου.Αν εχεις φαει ξενυχτια διαβαζοντας,καπου ξεσπας μετα.
    Θα ηθελα επισης να ευχαριστησω οσους διαβαζεται το μπλογκ,αν και δεν μπορω να γραφω συχνα ή να το ελεγχω.Συνηθως θα γραφω συντομα ποστ,εκτος και αν εχω ρεπο.Ελπιζω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρεπό μαγική λέξη!
    Στην αρχή με άλλους τρείς κάρφους!
    Μετά με δύο.
    Μετά με έναν.
    και μετά οι δύο σας.
    Υπομονή βρε!Λέμε;;;
    Την Καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρε βάλτην κάτω κι άλλαξέ της τα φώτα. Σε παίζει το πουτανάκι αυτό κανεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. gaykarkinos7
    Υπομονη κανω,αλλα προς το παρον δεν βλεπω προκοπη!Παραειμαστε πολλοι οι καφροι!

    mahler76
    Σα να εχεις δικιο.Το ξερω,αλλα με εχει βαλει στο παιχνιδι της.Για να δουμε αυριο στην ταινια.

    Παντως για να πω την αληθεια,δεν το κατεχω και το ολο θεμα του φλερτ.Σαν κατι ταινιες που ο ηρωας συζουσε καιρο με καποια και μετα ξεχασε να φλερταρει!Ετσι και γω,σχεδον πεντε χρονια σε σχεση,σκουριασα καπως αλλα θα βρω το ρυθμο μου.(Θα τα πω και αυτα καποια στιγμη)Αν παρω και αυτη την πορσε απο το συνεργειο!Και καλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εεεε ποιά ταινία θα δείτε?

    Βασικά όποια κι αν δείτε, χούφτωστην!!!! χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. και στο ορκίζομαι οι γυναικες έχουν διαφορετικό τρόπο σκέψης...δε θα τις καταλάβεις ποτέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. mahler76:
    Ειδαμε το avatar,επαιξα καλα τα χαρτια μου και τωρα περιμενω.Αν και παλι ζορι βλεπω να τραβαω!

    ΤΟ ΓΛΑΥΚ:
    Νομιζω πως αυτη ειναι η μονη σταθερη αληθεια σε αυτη τη ζωη!!Δεν καταλαβα ουτε θα καταλαβω αλλα προσπαθω ο αμοιρος.


    Πηγαμε,ειδαμε αυτη την καλουτσικη ταινια και εδινα τον καλυτερο μου εαυτο λες και παιζοτανε η ζωη μου.Χαμογελαγε με τα αστεια μου,καλο σημαδι γιατι κανενας δεν το κανει,και οταν της ειπα να ξαναβρεθουμε ειπε ναι.Μακαρι!Θα παθω καρδιακο απο το αγχος,αλλα θελω να πιστευω πως ολα θα πανε καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στο Avatar ε? τουλάχιστον της έβαλες κάνα χέρι και να πείς "Αχ συγνώμη έφταιγε το 3D" ή μόνο εγώ τις κάνω τέτοιες καφρίλες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. mahler76:
    Μου φαινεται βρηκα που θα ζηταω συμβουλες!Πηγα να το δοκιμασω χθες,αλλα ειπα ας το αφησω,μην με κυνηγησουν απο τη δουλεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή