Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2009

ΠΗΞΙΜΟ

Κοντευω να μουρλαθω εντελως!Σαν να εχει πολυ κοσμο το μαγαζι,εχουν πεσει και χωσιματα απο συναδελφους και δεν παει αλλο.Πιστευω απο αυριο θα ηρεμησει λιγο το θεμα.Μου ερχεται χθες ενας 40,που ειχε λιγο χαμηλοτερο αιματοκριτη απο το φυσιολογικο.Μιλαμε πολυ λιγο!!Και οπως ειναι λογικο,με ρωταγε τι να τρωει.Του λεω,προβατινες εχετε εκει στη γειτονια σου??Με ρωταει τι εννοω.Του λεω,καμμια καλη ταβερνα με κοψιδια εχει εκει που μενει??Ναι λεει,λιγο πιο μακρια απο το σπιτι του.Ε,θα πηγαινεις να τρως που και που και θα γινεις περδικι!!Με κοιταξε λιγο περιεργα αλλα καταλαβε το χιουμορ μου.Παει και αυτος.Στη συνεχεια γιαγιοπαππουδες και οποιος αντεξει.Τωρα βεβαια γιορταρες μερες,ειναι ολο ευγενεια.Ας ηταν ετσι ολο το χρονο και θα δουλευα σερι χωρις ρεπο!!
Σκεφτομασταν με την παρεα μου να την κανουμε κανα διημερο για κανα παρνασσο ἠ πηλιο.Τιποτα βεβαια δεν ειναι σιγουρο.Θα ηθελα να ρωτησω και την Νικη αν θελει να ερθει,αλλα νομιζω ειναι τραβηγμενο.Και ναι,χθες βγηκαμε για ποτο Βεικου.Καλα πηγε.Εκανα τις κινησεις μου,αλλα ακομη το προχωραω σταθερα,χωρις υπερβολες.Εχουμε κανονισει και σημερα.Θα δειξει!!Ελπιζω να ειναι η τυχερη μου μερα!
Πετυχα και την πρωην μου χθες στο κεντρο που ειχα κατεβει.Δεν με ειδε και εγω δεν την φωναξα για να τις μιλησω, αν και ισως ηθελα.Που και που,ετσι στα καλα καθουμενα με παιρνει κανα τηλεφωνο και μου λεει τα νεα της.Με αποκρυψη παντα,λες και θα την ξαναπαρω.Παντως καποια πραγματα αν τα δεις αποστασιοποιημενα εχουν γελιο.Ειμασταν ερωτευμενοι φουλ για χρονια,''πλακωθηκαμε''και χωρισαμε,και τωρα με παιρνει τηλεφωνο μια φορα το μηνα και μου λεει οτι της κατεβει.Μαλλον ετσι ειναι η ζωη.Κυκλους κανει.

5 σχόλια:

  1. χμ τελικά και οι str8 δεν πάτε πίσω από κάψιμο...
    Άντε και με την νίκη σήμερα την Νίκη. Dude 3ο ραντεβού σήμερα, να πάρεις καπότες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βείκου;;;;
    Καλή τύχη σήμερα!
    Όλα κάλα θα πάνε!
    Την Καλησπέρα μου!
    Με τη νίκη για τη Νίκη ρε γαμώτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά Χριστούγεννα Και όλα πρίμα να πάνε!
    Την Καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τρελογιατρε...........χρόνια πολλά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή