Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2009

FUNNY PEOPLE

Αποφοιτησα λοιπον και εγω απο την σχολη που μου βγηκε η πιστη να τελειωσω,και πριν το καταλαβω,καλα,οχι και τοσο,βρεθηκα να εργαζομαι κανωντας διαγνωσεις σα το δοκτωρ Χαουζ.Θα ηθελα να ημουν σαν εκεινον.Αλανθαστος,την λεει σε ολους και κανει οτι του καπνισει!!Ενω εγω εχω ενα σωρο κοσμο να ουρλιαζει και να βουιζει ολη μερα και νυχτα.Οι εφημεριες δεν παλευονται καποιες στιγμες,ενω το ποσους γερους εχω δει δεν λεγεται.Χαθηκε καμμια Ευα Λογκορια στο νοσοκομειο ''το ψοφιμι''??Αποδω και περα ετσι θα το λεω,ψοφιμι,γιατι ειναι ολα παμπαλαια και καποιοι οροφοι μυριζουν καπως.
Κορυφαιοι ειναι οι γεροντες,ανδρες-γυναικες!Δεν καταλαβαινουν σχεδον τιποτα ενω κανουν του κεφαλιου τους!!Λεω,το ταδε φαρμακο για την υπερταση θα το παιρνεις μια φορα καθε μερα.Ετσι??Ετσι!Το ταδε για το ζαχαρο καθε δευτερη μερα.Ετσι??Ναι!Χαζη ειμαι??
Ε,μου ερχεται μετα μια βδομαδα,σιγα μην αργουσε παραπανω,και μου λεει:δυο φορες την μερα για το ζαχαρο,μια για την υπερταση δεν μου ειπες γιατρε??Ακριβως ετσι σου ειπα!!Μετα εμενα θα τρεχουν βεβαια,αλλα γεροι ειναι.Οι νεοι??Ερχεται ενας γνωστος μου,που εχει,να το πω ευγενικα,γαμησει λιγο τα πνευμονια του απο το καπνισμα,και του λεω κοιτωντας τις ακτινογραφιες,οτι πρεπει να κανει κρατει.Απο το ενα αυτι μπηκε,απο το αλλο βγηκε.Του λεει και τα ιδια ο πνευμονολογος και τιποτα.Παθαινει μια αναπνευστικη κριση μια ημερα και με πετυχαινει στο δρομο και μου τα λεει.Ξανα τα ιδια εγω.Θα το κοψω λεει!!Αλλα οπως λεει και ο Χαουζ ''ολοι λενε ψεμματα''.Καποιες μερες μετα,τον πετυχαινω να καπνιζει στην καφετερια που συχναζουμε.Μπραβο!!Εκεινες ειναι οι μερες που λυπασαι για την ανθρωποτητα.Η μαλακια ειναι πως νοιαζομαι στα αληθεια για εκεινους.Τι να κανω ομως??

7 σχόλια:

  1. Tα αρθρα μπορει να διακοπτονται καποιες φορες,κατα κυριο λογο γιατι δεν ξερω να γραφω,προσπαθω, και γιατι με διακοπτουν.Αλλα προσπαθω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τουλάχιστον σου δίνουν υλικό για να γράφεις βρε τι άλλο θες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υλικο υπαρχει μπολικο,αλλα χρονος και κυριως συγγραφικες ικανοτητες καθολου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. mόνο εγώ είμαι κότα στους γιατρούς
    ;;;;
    κάνω ότι μου λένε!
    αλλά μα΄λλον επειδή δεν είμαι γραια...ακόμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κοιτα,αν ακολουθεις τις συμβουλες του γιατρου,και κυριως αν αυτες ειναι σωστες,ολα πανε καλα.Αλλα οι γεροι ειναι αλλη φαση.Δεν παιζονται με τιποτα!!Θυμαμαι μια γριουλα που ειχε ερθει γιατι ποναγε παντου(σχεδον τιποτα δεν ειχε,η ηλικια ηταν),και με ρωτησε αν τα placebo (ψευδοφαρμακα) ειναι καλα.Της λεω καλα ειναι,αλλα που τα ξερει??Ο γιος μου μου ειπε να ρωτησω αν πρεπει να παιρνω!!Ειναι γιατρος,ρωταω?Οχι λεει,ηλεκτρολογος.Και λεω:ακομη και ο γιος της εκανε διαγνωση οτι δεν ειχε τιποτα το σοβαρο και την δουλευε!!Τι με ζαλιζουν.Δεν με αφηνουν με τις νοσοκομες να το παιξω Τζορτζ Κλουνει??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @TO ΓΛΑΥΚ
    ε ναι, το θράσος έρχεται με το γήρας. Έχεις δεί πως περνάνε οι γριές και οι γέροι τις διαβάσεις στους δρόμους όταν το φανάρι είναι κόκκινο και περνάνε και αυτοκίνητα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Mahler76:
    Απο τη μια δεν φοβουνται να περασουνε μεσ στη μεση του δρομου,αλλα απο την αλλη ''χεζονται'' μην κολλησουν καμμια ιωσουλα.Δεν βγαζεις ακρη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή