Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2009

ΤΡΕΛΗ ΧΑΡΑ

Συγνωμη που χαθηκα,αλλα αμα εισασταν στην θεση μου,θα με συγχωρουσατε.Καταρχας τα εφτιαξα με τη Νικη!!!Παλαμακια,τυμπανα κτλ!Μπορει να μου βγηκε η ψυχη απο το αγχος,αλλα περναμε ωραια και πραγματικα αξιζει σαν ανθρωπος.Δευτερον εκανα και ενα τριημερο Αραχωβα.Τιγκα στον κοσμο,ολα ''τσιμπημενα'' αλλα ενταξει,μια φορα πας το χρονο.Σημερα θα αλλαξουμε το χρονο παρεα με τη Νικη σε ενα κεντρο που εκλεισε ενας συναδελφος και φιλος.Ολα καλα λοιπον!!Καλη χρονια σε ολους!!

4 σχόλια:

  1. άντε γιατρέ μπράβο!!!!
    Cappie's Anatomy το βλέπω το μπλόγκ σε λίγο χαχαχαχαχα
    Καλή Χρονιάααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή Χρονιά και Νίκησες!
    Νίκη στη Νίκη!
    Τα Καλύτερα!
    Την Καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή χρονιά ντόκτορα! Ακολούθησα τον Μάλερ και σε βρήκα! Νικη-τήριο το 2010!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. mahler76:
    Μαλλον εχεις δικιο,αλλα τι να κανω!Συντομα θα βαλω διαφορα τρελα περιστατικα απο μεσα.

    gaykarkinos7:
    Να εισαι καλα φιλε μου!!Ολα καλα πανε ακομη,ειμαστε στην αρχη οπου δεν ενοχλειτε ουτε απο τις ωρες που δουλευω ουτε τις αλλες υποχρςωσεις.Ελπιζω να κρατησει.

    knotty:
    Καλη χρονια!!Καλως ηρθες!Ο Mahler76 ειναι κορυφη.

    Ολα καλα εγω,τσουλαει η καθημερινοτητα με εργασια μπολικη,τρελα περιστατικα λογω ημερων(αν και ησυχα σχετικα με περυσι) και βολτες με την Νικη.Υποσχομαι να γραψω συντομα,αν και αυτες τις μερες δεν πηρα ανασα.Ηρθαν και κατι φιλοι παλιοι απο τη σχολη,ολα ωραια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή